Współczesny marketing wymaga zastosowania nietypowych rozwiązań, przy zastosowaniu najnowszych technologii. Z każdej strony zasypywani jesteśmy reklamami. Jedni twierdzą, że ich przesyt obniża ich skuteczność. Można się jednak pokusić się też o teorię, że zmęczona świadomość w pewnym momencie wyłącza się, a wtedy dana reklama może skuteczniej przedostać się do podświadomości. 

Reklamy na ekranach w centrum miast

niedrogie ekrany reklamoweNa każdym kroku spotykamy reklamy. Czasami aż do znudzenia. Większość dużych firm poszukuje coraz nowszych rozwiązań do do zdobycia klientów. Popularne od jakiegoś czasu stały się niedrogie ekrany reklamowe LED, które spotkać można w większych miastach. Wyświetlana na nich reklama bardzo często jest o wiele tańsza od zwykłego bilbordu. Trzeba tylko umiejętnie trafić w moment zamawiania takiej reklamy. Również bowiem w tej branży występuje coś takiego, jak obniżki sezonowe. Nie są one regularne, więc należy być czujnym. Można jednak sporo zaoszczędzić. Taka reklama na ekranie jest tylko krótką informacją. Jednak z racji tego, iż jest to wyświetlane i więcej się tam dzieje, niż na wydruku, mimowolnie taki ekran bardziej przyciąga wzrok znudzonych kierowców lub pasażerów autobusów. W miastach pojawia się coraz więcej ekranów. Stawiane są one na razie przy głównych ulicach. Plan jest taki, aby za jakiś czas zbliżyć się do tego, co dzieje się na zachodzie. Tam drukowana reklama stała się przeżytkiem, a ekrany zawiesza się nawet na budynkach. 

Reklama wyświetlana na ogromnym ekranie w centrum miasta, jest jednym z przejawów zmian, zachodzących w naszym społeczeństwie. Nadganiamy to, co się dzieje na zachodzie. Pozwala to na oszczędności dla firm, jeżeli chodzi o kampanie marketingowe. Okazuje się bowiem, że można zamówić na ekranie tańszą reklamę, niż bilbord